Як це працює: Олексій Богинський про Кейс менеджмент

У рубриці “Як це працює?” ми спілкуємося з розробниками, програмістами, проєктними менеджерами, керівниками напрямів аби дізнатися, як інноваційні рішення допомагають створювати продукти, що спрощують людям життя.

Наш наступний герой, менеджер з впровадження систем муніципального напрямку РЕНОМЕ СМАРТ Олексій Богинський, розповідає про спільний проєкт з ПРООН, важливість автоматизації процесів для соціальних служб та виклики, з якими зустрічалась команда на шляху впровадження.

Олексій Богинський

Менеджер з впровадження систем
муніципального напрямку
РЕНОМЕ СМАРТ

Продукт:

Кейс менеджмент

Як з’явилася ідея створення рішення?

Одного разу мій колега Артем Бондар мав нагоду презентувати рішення компанії на конференції Програми розвитку ООН. В останню мить він зрозумів, що трохи не те підготував і вирішив імпровізувати. Почав з проблематики, люди стали задавати запитання та активно обговорювати. Тоді усі зрозуміли, що ми не просто айтішники, а розуміємо проблематику на місцях і можемо її вирішувати. У підсумку йому вдалося справити враження на начальника департаменту Дніпропетровської області, а й за разом і на ПРООН. 

Керівник одного з напрямків організації раніше працювала у соціальних службах. Їй дуже боліла ця тема, а ще вона розуміла, що саме слід покращити. Ми теж провели детальний аналіз та дослідження. А потім ще декілька разів переписали наше рішення. (сміється) Так народився спільний проєкт з ПРООН.

Він покликаний спростити і автоматизувати роботу соціальних працівників, педагогів та психологів. Їхня діяльність, умовно кажучи, складається з двох частин: фізична праця і паперова. Саме другу ми мали автоматизувати і подекуди спростити. Чому?

Як це працює

Звернення, заключення договору, ведення випадку – цей паперовий вихор міг бути лінійним і зацикленим. Наприклад, догляд за літньою людиною. Тут процес зациклений і завершиться тоді, коли людина помре. Або неповнолітня дитина – лінійний, завершиться тоді, коли їй виповниться 18 років. Ми вивчили багато випадків і створили процеси у системі. У ній є можливість вести реєстр осіб, працівників чи виконавців. Це може бути таксист, який когось кудись відвезе, чи людина, що стриже газон чи перекопає город тощо. А також єдину базу осіб чи сімей, котрим потрібна якась підтримка.

Як розвивалася система?

За підтримки ПРООН ми впровадили проєкт у шести громадах Донецької області: у чотирьох міжнародна організація покрила витрати на техніку та програмне забезпечення, у інших двох – лише техніку, а програмне забезпечення безкоштовно надала наша компанія. 

У місті Лиман познайомилися з директором Андрієм Слєпцовим. На жаль, загинув під час обстрілів. Він до останнього залишався на місці, розвозив допомогу і допомагав евакуюватися. Це була дуже світла, ідейна і працьовита людина. До вторгнення ми з ним проводили конференції та дзвінки для інших громад. Андрій розповідав та демонстрував на практиці як користуватися програмою, наскільки це зручно. 

Система виглядає як конструктор і складається з певних кроків, з допомогою яких можна створити бажаний процес. Він може бути розгалужений, зациклений, лінійний. Андрій сам чимало створював, генерував ідеї  її  використання. Завжди думав про те, що можна автоматизувати, пришвидшити, спростити, покращити, допомогти своїм колегам. Це був дуже цікавий досвід. Велика втрата.

На жаль, Лиман зараз в окупації і подальша доля проекту мені невідома. Нещодавно бачив фото місцевого ЦНАПу – розграбований повністю, техніки нема, люди пишуть від руки.

Як це працює

Якими є можливості програмного забезпечення?

Соціальний працівник, особливо десь в селі – це людина, що їздить велосипедом. У неї немає можливості возити з собою ноутбук. Немає часу довго вникати у складні рішення. Вона має тримати усі випадки в голові, а потім їх десь задокументувати. Паперів – цілі кімнати. Крім того, це ж може бути населений пункт, де немає інтернету. І, щоб виконати роботу, людині треба виділити час та їхати за 20 км або більше. 

“Нашою задачею було створити інтуїтивно простий продукт”

Нашою задачею було створити інтуїтивно простий продукт, без зайвих кнопок. Кейс менеджмент дозволяє зробити скан копії, завантажувати їх у систему, розробляти цифрові документи у текстовому редакторі, легко переглянути будь-яку справу, закрити чи відкрити повторно, створювати нагадування. Крім того ми подарували власний крипто тунель. З його допомогою можна підключитися до системи віддалено.

Як це працює