ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ | ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ | ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ | ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ | ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ

Як це працює: Володимир Карлаш про роботу сервісним інженером

У рубриці “Як це працює?” ми спілкуємося з розробниками, програмістами, проєктними менеджерами, керівниками напрямів аби дізнатися, як інноваційні рішення допомагають створювати продукти, що спрощують людям життя.

Наш сьогоднішній герой, провідний інженер РСЦ “Київ” РЕНОМЕ СМАРТ Володимир Карлаш, розповідає про ремонт та обслуговування банківської техніки та як це бути сервісним інженером.

Володимир Карлаш

Провідний інженер РСЦ “Київ”

Продукт:

Ремонт та сервісне обслуговування банківської техніки

Як ви стали сервісним інженером?

У світ сервісного інженера мене випадково привів інтерес до комп’ютерної техніки. Спочатку займався збором, налаштуванням та ремонтом банкоматів. Поступово поле діяльності компанії розширювалося, а з ним і завдання. Цьогоріч у мене ювілей: 20 років у професії і у команді РЕНОМЕ СМАРТ.

Подобається те, що робите?

Люблю свою роботу. Вона цікава, не дає розслабитись і постійно підкидає нові виклики. І цілком мене влаштовує.

Думав якось, що не зміг би цілий день просидіти за комп’ютером. Це ж нудно!

Думав якось, що не зміг би цілий день просидіти за комп’ютером. Це ж нудно! Страшенно подобається бути в русі. Коли і роботу зробив, і на свіжому повітрі прогулявся. Однак, маю знайомих, які з легкістю проміняли усе це на затишний куточок програміста під кондиціонером. Певно, кожному своє.

Як це працює

Розкажіть, як з часом змінилася ваша робота?

Колись ми їздили у відрядження мало не по всій території України. Було не просто, але й захоплююче. Нові знайомства та багато спілкування. Доводилось ремонтувати банкомати, навіть, на пляжі (посміхається). 

Тепер практично кожен сервісний інженер працює у своєму районі, має окремі завдання та обов’язки. Має свій парк техніки на обслуговуванні і зацікавлений, щоб ця техніка працювала без збоїв. Усі наряди щодня надходять у спеціальний додаток, який дає можливість відразу дізнатися про тип проблеми і спланувати роботу. Ця інформація дозволяє на 80% вирішити задачу. Як? Все просто. Якщо відомо, що саме зламалося і можливо взяти запчастину зі складу – скоріше за все, відремонтовано буде в той же день.

Буває, краще виконати п’ять простіших нарядів, ніж одне складне. Особливо, якщо наперед знаю, що вирішити його швидко не вдасться.

Як це працює

З якою технікою любите працювати найбільше?

Мої фаворити – термінали і банкомати. Подобається розв’язувати головоломки. Пригадую випадок, що на рівному місці “з’їв” один мій робочий день. Зламався банкомат. Взяв запчастини, приїхав, що не міняю – банкомат не включається. Забрав все обладнання на офіс, перевірив, вмикаю – працює. Наступного дня повертаю все на місце, пробую – знову не працює. Як виявилося згодом, проблема була у розетці, що не могла підтримувати потрібну напругу.

Що найважливіше у вашій роботі?

Ремонтуємо термінали, банкомати, POS-термінали тощо. Ця техніка не може довго простоювати. Тому у нашій справі головне – оперативність. Зламалося –  робиш усе від тебе залежне, щоб швидко відновити роботу техніки і люди мали можливість нею скористатись.

Як це працює