Для чого ми це робимо?

Основна мета фонду оперативна, цільова грошова допомога працівникам ТОВ «Реноме – Смарт» в тяжких життєвих ситуаціях.  

Джерело фінансування: добровільні внески діючих працівників ТОВ «Реноме – Смарт». Розмір внесків – 50 грн/міс. (внесення до 15 числа щомісяця),  або ж 600 грн/рік (внесення до 15 лютого усієї суми).

Внески не повертаються учасникам Фонду.

Цільове використання коштів Фонду:

Тяжка життєва ситуація, яка потребує грошової допомоги. До таких ситуацій відносяться виключно: хвороба працівника товариства, хвороба члена родини працівника (мати, батько, діти, чоловік, дружина, рідні брат та сестра), отримання матеріальної шкоди внаслідок дії третіх осіб, внаслідок техногенних катастроф, стихійних лих.

УПРАВЛІННЯ ФОНДОМ

Управління, прийняття рішень щодо надання матеріальної допомоги відбувається колегіально – Виконавчим комітетом Фонду у складі 5-ти осіб: 

  • Мельниченко Андрій Григорович – управління.
  • Романович Михайло Михайлович – департамент підтримки бізнесу.
  • Ткаченко Вікторія Леонідівна – департамент продажу та розвитку бізнесу.
  • Левосюк Роман Олександрович – департамент дослідження та розробки.
  • Кравчук Георгій Григорійович – заступник начальника Відділу моніторингу.
  • Левечко Н.А. – секретар (приймає звернення та координує роботу Комітету)

Разовий розмір допомоги: не може перевищувати 20 тисяч гривень.

Як це працює?

Фонд формується виключно на добровільній основі –  працівник ТОВ «Реноме-Смарт» подає заяву на прийняття/зарахування до участі у Фонді взаємодопомоги до Виконавчого комітету. Припинення членства у Фонді відбувається або з ініціативи працівника – за поданням заяви або ж у разі звільнення з ТОВ «Реноме – Смарт».

Для отримання матеріальної допомоги

У разі настання тяжкої життєвої ситуації працівник подає секретарю (Левечко Н.А.) заяву на розгляд Виконавчого комітету. Окрім того, обов’язково надаються документи, які можуть підтвердити необхідність надання допомоги – епікриз хвороби, медичне заключення, чеки про витрати, понесені для лікування/відновлення майна, акти про отримання матеріальної шкоди, тощо.

Розгляд заяви працівника Комітетом відбувається протягом 3 робочих днів, про результати розгляду звернення працівника інформує Секретар Комітету.

Прийняття рішень щодо звернень працівників відбувається у Виконавчому комітеті колегіально, шляхом простого голосування.

Знайшли баг, або маєте пропозиції?
Пишіть!