Олена Білик
РЕНОМЕ
1. Якби не маркетинг, яку б професію обрали?
– Якби не маркетинг, я би була архітектором або дизайнером інтер’єру. Маю таке таємне хобі, люблю “созидать”, створювати інтер’єр та совати меблі:))) З чоловіком пережили вже чотири ремонти та два будівництва з нуля, з втіленням своїх задумок. І робимо це згідно запланованих строків та бюджетів, а потім аналізуємо план-факт))
2. Ви – власник заводу! Яку продукцію хотіли б виготовляти?
– Не впевнена щодо власника заводу, бо більше подобається створювати сервіси. Завжди приваблювала сфера hospitality. А казково-успішним кейсом у цій сфері вважаю Діснейленд, та їхній меджік.
3. Реномешник…. Що перше спало на думку?
– Реномешник – це особливий тип людей, який живе переважно у Рівному, але є кейси у інших містах України. Він точно бачить світ по-іншому, прагне його покращити, змінити. Створює принципово інші, високотехнологічні та прогресивні продукти. Він завжди робить трішки більше, ніж хоче і ніж може. Для нього дуже важливою є довіра та репутація серед його колег та клієнтів.
4. Опишіть вашу колегу Світлану одним реченням.
– Світлана заряджає позитивом все та всіх навколо, має величезну життєву енергію та вміє дружити.
