Існує міф , на кшталт «День святого Патріка – вигадка маркетологів». Цілком реальний міф, команда маркетологів РЕНОМЕ вміє й не таке   н а к р е а т и в и т и !

ЗНАЙОМИМОСЬ!

Олена Білик

РЕНОМЕ

1. Якби не маркетинг, яку б професію обрали?
– Якби не маркетинг, я би була архітектором або дизайнером інтер’єру. Маю таке таємне хобі, люблю “созидать”, створювати інтер’єр та совати меблі:))) З чоловіком пережили вже чотири ремонти та два будівництва з нуля, з втіленням своїх задумок. І робимо це згідно запланованих строків та бюджетів, а потім аналізуємо план-факт))

2. Ви – власник заводу! Яку продукцію хотіли б виготовляти?
– Не впевнена щодо власника заводу, бо більше подобається створювати сервіси. Завжди приваблювала сфера hospitality. А казково-успішним кейсом у цій сфері вважаю Діснейленд, та їхній меджік.

3. Реномешник…. Що перше спало на думку?
– Реномешник – це особливий тип людей, який живе переважно у Рівному, але є кейси у інших містах України. Він точно бачить світ по-іншому, прагне його покращити, змінити. Створює принципово інші, високотехнологічні та прогресивні продукти. Він завжди робить трішки більше, ніж хоче і ніж може. Для нього дуже важливою є довіра та репутація серед його колег та клієнтів.

4. Опишіть вашу колегу Світлану одним реченням.
– Світлана заряджає позитивом все та всіх навколо, має величезну життєву енергію та вміє дружити.

Анастасія Борейко

РЕНОМЕ

1. Якщо не РЕНОМЕ, то яку б назву компанії обрали?
– Навіть уявити не можу іншу назву компанії. А ще вірю в те, що ім’я накладає свої фільтри на хід подій у житті. Тому РЕНОМЕ – класний вибір. Але все таки, відповідаючи на питання, – ЗМІСТ. І айдентикою зробила б схематичний, лінійний символ теорії відносності (це було б складно, але цікаво)!

2. Якби народилися твариною, то якою породою кота ви б були?
– Благородною бродягою

3. Опишіть вашого колегу Сергія одним реченням.
– Одним реченням складно, бо він дуже цікава особистість. Сергій точно з тих людей, шлях до яких лежить через шлунок та простоту спілкування.

4. Поділіться фактом.
– Метелик Монарх і метелик Віце-король зовні дуже схожі. При цьому, Монарх – отруйна, а віце-король – ні. Але птахи не їдять ні ту ні іншу, щоб не отруїтися.

Анна Пономаренко

РЕНОМЕ КОМФОРТ

1. Маркетолог – це
– Маркетолог – це людина-креатив, яка вміє робити ВСЕ та обожнює те, що робить!

2. З яким персонажем фільму чи літ.твору себе асоціюєте? Чому?
– Я асоціюю себе із Анною Карениною…

3. Опишыть свою колегу Надію одним реченням.
– Super-жінка.

4. Поділіться лайфхаком, яким самі користуєтесь.
– Не чекати натхнення, а творити ТУТ і ЗАРАЗ!

Надія Границька

РЕНОМЕ КОМФОРТ

1. Як, думаєте, зміниться маркетинг через 10 років?
– Маркетинг стане нейромаркетингом. Бренди зі всіх сил намагатимуться стати другом, батьками, партнером, коханцем для свого клієнта, залізти йому в душу, розум і кишеню. Спекуляції на соціально-важливі теми і важко буде відрізнити, який бренд вірить, а який використовує морально-етичні цінності в комерційних цілях. Таргетинг переміг – видача контенту тільки по інтересах (нема шансів на всебічний розвиток і побачити в рекламі сокиру)). PR вмре разом з районними газетами. Тік-Ток, сподіваюся, також)

2. У якому телевізійному реаліті-шоу хотіли б взяти участь?
– Ніякого телебачення – онлі хардкор, онлі YouTube. З наявних не взяла б участь в жодному. Створила б своє YouTube шоу з оглядом реклами в Рівному. Це зайняло б рівно 1 випуск і він не отримав би монетизації через 18+ лексику).

3. Що вважаєте своєю перевагою у професії?
– Моєю перевагою є моя професія.

4. Опишіть свою колегу Наталію одним реченням.
– М’яка сила!

Наталія Карпюк

РЕНОМЕ КОМФОРТ

1. Розкажіть правила своєї улюбленої гри.
– Ходити тільки вперед і по діагоналі, ходи пропускати не можна, бити фігури суперника обов’язково.

2. Чи вірите у гороскопи, і що Вам прогнозують зорі сьогодні?
– Я не з тих людей, хто постійно читає гороскопи та стежить, за тим, що прогнозують зорі. Хоча, інколи можу поцікавитись. Ми самі творці своєї долі та настрою на день. Потрібно мислити позитивно. 🙂

3. Якби Ви були блогером, то яким саме? Чому?
– Ніколи не хотіла бути блогером, у мене зараз цікавіша робота. Я роблю те, що люблю.

4. Опишіть свою колегу Аню одним реченням.
– Аня мила та старанна маркетологиня.

Сергій Пекарський

РЕНОМЕ СМАРТ

1. Яка Ваша улюблена дитяча казка і чому?
– Шведська казка «Чудова подорож Нільса з дикими гусами». Тому що подобається втішати себе думкою: “з будь-якого дурня (*оригінал слова змінено, перепрошуємо автора) можна зробити людину, якщо в складних життєвих обставинах біля нього буде адекватний та справжній друг”.

2. На Вашу думку,
що є найбільш ефективним інструментом в діджитал маркетингу?
– Найбільш ефективний інструмент в діджитал маркетингу – це той інструмент, який застосували вчасно!

3. Поділіться цікавим фактом.
– Сьогодні Apple запустила в продаж серветку для протирання екрану (700+ грн), але вона є несумісною з Айфонами молодше 6-ї версії. Будьте обережні 😉

4. Опишіть колегу Дмитра одним реченням.
– Тихий, скілований, їсть мало.

Світлана Бабут

ВІКНОВА

1. Ви – режисерка фільму про РЕНОМЕ. Якого жанру це буде фільм? І чому?
– Вестерн. Бо ми завжди летимо, скачемо та підкорюємо, і цей напрям включає різні жанри і комедію і екшн і детектив, трилер і навіть фантастику – це все про РЕНОМЕ!

2. Девіз по життю
– Вимагати неможливого – тоді отримаю максимум. Фокусуватися на результаті, а не на проблемі.

3. Про що мріяли в дитинстві?
– Одна із найбільших яскравих дитячих мрій була мрія стати медсестрою, допомагати іншим людям.

4. Опишіть свою колегу Олену одним реченням.
– Добра, завжди готова допомогти та скерувати, драйвить, в житті хоче встигнути все, чи майже все, і їй це вдається! Знає та практикує секрети перезагрузки.

Дмитро Косарєв

РЕНОМЕ

1. Що Ви одразу відмітили, почавши працювати в РЕНОМЕ?
– Всі колеги дружелюбні та чудовий колектив!

2. Чи зручне у Вас робоче місце? Чим?
– Невеликий, комфортний кабінет та, нарешті, з’явилося зручне крісло.

3. Якщо раптовий вихідний – що будете робити?
– Напевно що вивчив би щось нове для себе.

4. Опишіть свою колегу Анастасію одним реченням.
– Анастасія – добра, весела та завжди з усмішкою колега!

Наталія Кирилюк

IRP РЕНОМЕ

1. Чи є у Вас прізвисько зараз, або зі школи?
– Прізвиська ніколи не було.

2. Скільки часу потрібно зранку, аби зібратися на роботу ?
– Зранку збираюсь 1,5 год 🙈

3. Опишіть себе одним реченням.
– Творча особистість, яка на посаді менеджера стала маркетологом😂

4. Людина, яка Вас надихає..?
– Моя донька❤