Є у кожного з нас хоча б одна риса, яка об’єднує різних людей у класну команду!
Чесність, кмітливість, сміливість чи працьовитість, що у кого переважає – можна сперечатися вічно. Але краще спробувати усе об’єднати! І в нас це вийшло!
Знайомтесь — Мирон, наш оновлений бренд-персонаж. Він і став головним героєм стікер-паку у телеграм, шукайте…


Як з’явився Мирон?
Коли ми працювали над ідеєю, то уявляли щось технологічне і сучасне. Отож, Мирон – робот, що однаково добре прокачаний в автоматизації фінансових процесів, мінімізації ризиків, збільшенні прибутку та будівництві екосистем. Вміє пояснити складне простими словами.
Який у нього характер?
Розробляючи нового маскота, ми спиралися на цінності та принципи РЕНОМЕ. То ж він:

Мирон у всій його красі


Для чого нам Мирон?
Наш герой завжди під рукою: щоб розібратися у бізнес-питаннях, щоб бути влучним чи дотепним, щоб зробити приємний сюрприз, бути оригінальним чи висловити власну позицію – скрізь, де звичайних слів замало.
Як не крути, а ми з вами величезна спільнота людей, які об’єднані спільним місцем роботи. І кожен з нас, незалежно від бізнес-напрямку, відчуває себе РЕНОМЕшником, як і наш Мирон.
