А чи доводилось вам продавати квартиру? А 10? А 500 квартир?

Важко уявити, але в РЕНОМЕ є чарівні професіонали, які віртуозно
справляються з цією задачею!

Лілія Бєлая

– Які ще професії в собі має поєднувати хороший ріелтор?
– Хороший ріелтор поєднує в собі психолога, актора, коуча, няньку, юриста, економіста, казкаря

-Про який подарунок мрієте на найближче свято?
– Повноцінна відпустка на 14 днів, без точкових 3-4, а потім з головою поринати перший день в роботу, і ввечері забувати як тебе звати.

-Улюблений актор?
– Машков і Хопкінс

– У якому стилі влаштуєте вечірку до ДН?
– Хенд мейд вечірка в колі найближчих друзів десь за містом

– Реноме – це?
– РЕНОМЕ – це життя!

Оксана Демедюк

– Улюблена квітка?
– Червона троянда або астромерія.

– Як хотілося б провести новорічний корпоратив?
– Тематично, щось пов’язане з Лапландією, оленями, снігом.)))

– Опишіть трьома словами своїх колег?
-Машунька – емоційна, сексуальна, щира. Лілюська – дисциплінована, авантюристка, має «чуєчку» вміє передбачати події.))

– Улюблений вид спорту?
– Волейбол.

– Розкажіть цікавий факт про себе?
– Дуже люблю варену кукурудзу, можу з’їсти відразу 7-8 штучок. Люблю пригоди та легка на підйом до подорожей, але валізу складаю довго.)))

Марія Прокопчук

– Улюблене чоловіче ім’я?
– Максим.

– Улюблений предмет гардеробу?
– Окуляри.

– З чим би відправились на безлюдний острів?
-Біленьке новозеландське. Чоловіка можна вважати за предмет? Він теж, обов’язково. І аптечка. Решту зробимо самі.

– Улюблений предмет в школі? Чому?
– Математика. Чомусь, дуже легко давалась. Вчитель був хороший.)

– Чим займаєтесь в РЕНОМЕ?
– Як каже мій тато: «Що там твоєї роботи, язиком чесати і квартири впарювати». А взагалі, я займаюсь абсолютно всім, для того, від баристи до особистого психолога клієнта. Все, для того, щоб чиясь мрія втілилась в реальність.)

Віталіна Захожа

-Що найважче у Вашій професії?
-Найскладніше – це протистояти викликам, які виникають на тлі економічних криз та пандемії. В українських підприємців є невпинне бажання розвиватися, а от криза змушує їх коригувати свої плани і більш обережно підходити до створення нових проектів та експансії. Відповідно, втілюючи новий проект в життя, приходиться адаптуватися до ситуації, в якій опинилися разом і девелопери і Рітейл оператори.

– З чим у Вас асоціюється РЕНОМЕ?
– Реноме асоціюється з якісними проектами і чудовими людьми, які працюють в цій компанії.

– Про що мрієте прямо зараз?
-Про здоров’я, про підвищення добробуту українців, про подорожі, про нові можливості для країни і кожної людини.

– Останній переглянутий фільм у кінотеатрі?
– Не в кінотеатрі. Спасти рядового Райана.

– Улюблений колір?
– Зелений.