Як це працює: Андрій Каюкало
про трансформацію Відділу логістики запчастин

У рубриці “Як це працює?” ми спілкуємося з розробниками, програмістами, проєктними менеджерами, керівниками напрямів аби дізнатися, як інноваційні рішення допомагають створювати продукти, що спрощують людям життя.

Наш наступний герой, від банківського напрямку РЕНОМЕ СМАРТ, Андрій Каюкало, розповідає як зміна підходу та використання Smart Service допомогли покращити процеси в роботі цілого підрозділу й скоротити витрати компанії вдвічі.

Андрій Каюкало

менеджер з логістики
РЕНОМЕ СМАРТ

Рішення:
Відділ логістики запчастин

Що таке Відділ логістики запчастин?
Що стало причиною змін та яких процесів вони торкнулися?

Відділ логістики запчастин є підрозділом Департаменту обслуговування банківської техніки. Війна внесла корективи в усю нашу роботу і ми змушені були підлаштовуватися радикально змінили підхід до використання запчастин.

Спочатку провели комплексний аналіз всього парку забезпечення відстежили ланцюжок “запит-доставка” деталей, визначили “проблемні зони”, які можна було б покращити, склали перелік найчастіших звернень тощо. Отримана інформація допомогла оптимізувати витрати та правильно розставити пріоритети. 

Тепер акумулюємо вдвічі менше комплектуючих на власному складі, ніж раніше. Про те, найнеобхідніше завжди в наявності. Залишок уважно контролюємо в онлайн режимі аби уникнути нестач і надлишку. Це безпосередньо вплинуло на ремонт, закупку, а також швидкість доставки. Наполовину скоротилися й логістичні витрати, не виконуємо зайвих операцій і перенаправлень. Трансформація в цілому покращила логістичні процеси і працездатність банківської техніки аж ніяк від цього не постраждала, скоріше навпаки.

Як це працює

Чи з'явилися нові інструменти або процеси у вашій роботі?

Безумовно. Одним із них є зіп-комплект набір комплектуючих, який має знаходитися в кожного сервісного інженера. Туди входять різні дрібниці для відновлення запчастин “в полі”. З його допомогою інженер може здійснити необхідний ремонт біля банкомату. Це вирішує одразу декілька моментів. Деталь не відправляють до майстерні, а потім у зворотному напрямку, зменшується час очікування, суттєво скорочується кількість операційних процесів, а також тривалість простою техніки.

Крім того, кожен інженер зацікавлений не просто швидше відремонтувати свою техніку, а й щоб вона слугувала довше. Це впливає на його показники.

Чи можна сказати, що трансформаційний процес завершився?

Ні, він досі триває. Деякі процеси продовжуємо описувати та планувати, аби згодом перенести в Smart Service, де їх буде автоматизовано. Це наш основний робочий інструмент, що підказує, обчислює, перенаправляє, показує залишок, переміщення деталей, час доставки, відповідальних, звітність – цей список можна дуже довго продовжувати.

Трансформація в цілому покращила логістичні процеси

Як це працює

Який шлях долає запчастина від моменту замовлення до доставки?

Коли трапляється якийсь інцидент, його фіксує Моніторинговий центр РЕНОМЕ СМАРТ. Він намагається вирішити самостійно, перезавантажує пристрій і, якщо проблема залишається, автоматично створюється наряд для сервісного інженера. Той, своєю чергою, фіксить її на місці, або ж, якщо це неможливо, замовляє у нас необхідну деталь. Наприклад, зламався монітор. Ми обробляємо запит і відбувається запуск процедури. Перевіряємо залишок на складі, у його колег неподалік, обчислюємо час доставки робимо все аби деталь прибула на місце у найстисліші терміни.

Як це працює

Чому це настільки важливо?

Якщо пристрій простоює, значить хтось десь втрачає кошти. Тому під час трансформації усі запчастини було розділено на три категорії. До третьої ввійшли найбільш обігові, які завжди мають бути на складі в сервісному центрі. Сюди потрапили зчитувачі, злистувачі, монітори тощо. До другої й першої категорій входять деталі середньої та низької затребуваності відповідно. Їх можна знайти лише на центральному складі, в регіони відправляємо лише за потребою. Річ у тому, що маємо справу із механізмами, які не можуть довго “залежуватися”, це погано впливає на їхній стан та дієздатність у майбутньому. А відтак, тягне за собою додаткові витрати на ремонт і заміну.

Ви робите багато роботи, непомітної, але важливої водночас, яка безпосередньо впливає на загальний результат.

Ми основна ланка забезпечення компанії й мова не лише про запчастини. Напевно, не знайдеться жодного підрозділу, з яким ми не взаємодіємо. Замовляємо необхідне у постачальників, доставляємо комплектуючі зі складу, в майстерню, до банкомату, передаємо пристрої на виробництво, а готові – замовникам тощо.

Що входить в обов'язки менеджера з логістики?

Менеджер з логістики займається забезпеченням всього нашого підрозділу. Він складає повний перелік необхідного, планує на який період вистачить цих запасів та передає цю інформацію менеджеру із закупок. І мене не можуть не тішити теперішні показники не закуповуємо й не споживаємо зайвого, а також не робимо склад непотрібного. Усі запчастини перебувають в обігу.

Як це працює