Як це
працює

Якцепрацює_бойко

Євген Бойко про розумне відділення для банку BAI з Анголи

Розповідає про розробку пристроїв, завдяки яким у Африці з’явилися зони самообслуговування для здійснення базових банківських операцій з готівковими коштами цілодобово й без прив’язки до роботи відділень чи іншого приміщення.

1920x1080_inside_korsiuk

Роман Корсюк про RenomeLab

Розповідає як зі студентської парти потрапити у розробники соціальних проєктів, за півроку створити сервіс для паркувань, презентувати місту та змінити професію будівельника на ІТ.

1440x820_stoikevich

Олена Стойкевич про валютообмін

Розповідає про рішення, що автоматизує процеси фінансових установ, економить їхні витрати та допомагає заручитися прихильністю клієнтів.

1920x1080_inside_kostenko

Андрій Костенко про технологічне рішення для проєкту в Азербайджані

Розповідає про створення комплексного продукту для фінансової екосистеми, що може працювати з великими об’ємами готівки, її особливості та найближчі плани проєкту.

1920x1080_inside_antoniuk

Тарас Антонюк про Smart Service 2.0

Розповідає про програмний комплекс для управління ресурсами компанії, який дозволяє збільшувати продуктивність, економити час і гроші.

1920x1080_inside

Володимир Молчанов про кіоск для друку карток

Розповідає як з’являються нові пристрої, що вміє кіоск, який невдовзі прибуде до Анголи, та чому в розробці важливо все і, навіть, дизайн.

1920x1080_inside

Галина Цюцюра про роботу Моніторингового центру

Розповідає про те, як тримати руку на пульсі працездатності банкоматів та платіжних терміналів 24/7, чого боїться працівник зміни, до чого тут багатозадачність і чарівна паличка.

1920x1080_inside_bogynsky

Олексій Богинський про Кейс менеджмент

Розповідає про спільний проєкт з ПРООН, важливість автоматизації процесів для соціальних служб та виклики, з якими зустрічалась команда на шляху впровадження.

1920x1080_inside_ryduk

Михайло Рудик про helpdesk

Розповідає про те, як з’явилася служба технічної підтримки для сервісних інженерів, що не має аналогів, як вона впливає на інцидент менеджмент і чому це важливо.

1920x1080_inside_muhin

Дмитро Мухін про Сервіс робочих місць

Розповідає про те, як компанія готується обслуговувати більшу кількість пристроїв, надавати нові послуги, і як від цього виграє бізнес, інженери та компанія.

1920x1080_inside1

Павло Бондарєв про мобільний додаток для інженерів

Розповідає про розробку мобільного додатку для сервісних інженерів компанії, який оптимізує їхню роботу, показує актуальні задачі, прокладає маршрут, надає необхідну інформацію про стан техніки та доступ до неї тощо.

1920x1080_inside_levosiuk

Роман Левосюк про RsCore

Розповідає про нове покоління системи для банківських пристроїв, що вміє розмінювати купюри на менші номінали, друкувати банківські картки, здійснювати валютообмін, проводити звичайні і не тільки банківські операції.

1920x1080_inside_bogatureva

Анна Богатирьова про CashLAB

Розповідає про систему, що дозволяє оптимізувати грошові потоки, планувати, керувати ними, як працює рішення та для чого необхідне банкам.

1920x1080_inside_karlash

Володимир Карлаш про роботу сервісним інженером

Розповідає про ремонт та обслуговування банківської техніки та як це бути сервісним інженером.

1920x1080_inside_bondar

Артем Бондар про ЦНАП SQS

Розповідає про нову форму прописки, можливості системи ЦНАП SQS, виклики та про те, що розвиток не зупиняється після впровадження.

1920x1080_inside_brez

Олександр Брезіцький про транспортне рішення

Розповідає про модернізацію процесу оплати проїзду в громадському транспорті, впровадження, ставлення громадськості до нововведень та найближчі плани.